کُنجی برای تراوشات ذهن این جانب...

  • ۰
  • ۰

اصلاحیه پست قبل

سلام

تو قسمت نظرات پست قبل که حذفش کردم بعضی ها گفتن اون تصویر خیلی هم عجیب نیست چون مال فصل های آخر سریال سیمپسون ها ست.

یه نفر هم(جولیک) گفت خب برو تحقیق کن چرا منتظری باد خبر بیاره و این حرفا. منم یکم تحقیق کردم دیدم راست میگن خب بنده خداها.خلاصه خیلی چیز عجیبی نیست انگار اون تصویر.

ولی چیزی که من پیدا کردم این بود که ترامپ توی یکی از قسمت ها سال 2015 میاد توی انیمیشن حالا اینکه آیا اون عکس توی همون قسمت پخش شده یا نه رو نتونستم پیدا کنم چون اگه اون تصویر مال سال 2015 باشه بازم 2سال قبل از دیدار شاه عربستان و ترامپ خواهد بود.

ممنون از دوستانی که تذکر دادن.
پــ نــ:
اینم آدرس اون عکس:http://bayanbox.ir/view/205795777152216250/photo-2017-06-06-18-59-07-2.jpg

 

  • ۹۶/۰۳/۱۷
  • ــ حسان ــ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی