کُنجی برای تراوشات ذهن این جانب...

  • ۰
  • ۰

دیالوگ 9

 

آقای پینگ: «فکر می‏کنم الان وقتشه چیزی رو بهت بگم که خیلی وقت پیش باید بهت می‏گفتم...»
پو: «خب...؟»
آقای پینگ: «ترکیب سری سوپ ترکیبی من...»
پو: «آها...»
آقای پینگ: «ترکیبی سری سوپ ترکیبی من اینه: هیچی.»
پو: «ها؟!»
آقای پینگ: «شنیدی چی گفتم... هیچی، ترکیب سری وجود نداره.»
پو: «صبر کن، صبر کن... یعنی این فقط یه سوپ رشته فرنگی معمولیه؟ سس خاص یا همچین چیزی بهش اضافه نمی‏کنی؟»
آقای پینگ: «نیازی نیست. برای خاص کردن چیزی، فقط باید باور کنی که اون چیز خاصه.»

پاندای کونگ فو کار 1

 

  • ۹۶/۰۲/۰۵
  • ــ حسان ــ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی